الف- موارد گارانتی:
- خرابی برش اعم از کج و نا متقارن بودن، و برش بیش از حد معمول (حد معمول در دستورالعمل های طراحی ذکر شده)
- کوچک شدن کار نهایی بیش از 5 میلیمتر نسبت به ابعاد ثبت شده در فرم سفارش.
- تفاوت در رنگ چاپ نهایی بیش از 20% نسبت به فایل ارسالی یا نمونه رنگ پیوست در بیش از 20% از تعداد کل سفارش.
- نوسان رنگ چاپ در بیش از 30% از تعداد کل سفارش.
- وجود لکه های چاپی و خط و خش قابل رویت و پر رنگ روی بیش از 20% از کل سفارشات.
- برفکی شدن یا حباب زدن بیش از 20% از کل تعداد سفارشات دارای روکش سلفون یا لمینیت.
ب- شرایط استفاده از گارانتی:
- درخواست استفاده از گارانتی باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت یا تحویل سفارش اعلام شود.
- در طراحی سفارش کلیه نکات مندرج در دستورالعمل های طراحی رعایت شده باشد.
- درخواست گارانتی ابتدا توسط کارشناس گارانتی آسان چاپ، بررسی و نتیجه حداکثر تا 2 روز کاری اعلام خواهد شد.
- در صورتی که سفارش چاپی معیوب و غیر قابل استفاده باشد، دقیقاً همان فایل ارسالی قبلی، مجدداً تجدید چاپ خواهد شد.
- در صورت لزوم 70% از تعداد کل سفارش برگشت داده شود. (تحویل کلیه سفارشات در محل چاپخانه بوده و مسئولیت پیگیری و هزینه ارسال از مبدا تا محل آسان بر عهده سفارش دهنده خواهد بود.)
ج- مواردی که مشمول گارانتی نمی شود:
- سفارشات چاپی که نکات مندرج در دستورالعمل های طراحی در آن رعایت نشده باشد.
- کیفیت چاپ سفارشات با زمینه تمپلات اعم از آبی، سورمه ای، بنفش، قهوه ای، زرشکی، آلبالویی و مشکی.
- درخواست هایی که پس از 3 روز کاری اعلام شوند.
- خرابی کار ناشی از حمل در مسیر ارسال اعم از پیک و باربری.
- وجود لکه و نقطه های ریز ناشی از چاپ، روی کار چاپی بزرگتر از ابعاد کارت ویزیت.
- تاخیر در زمان تحویل.
د- نحوه اعمال گارانتی:
- سفارشاتی که به علت خرابی برش، کاغذ، چاپ، سلفون و لمینیت قابل اصلاح یا استفاده نیستند، به صورت رایگان مجددا چاپ و تحویل خواهد شد.
- سفارشات قابل اصلاح، رفع عیب و مجدداً ارسال خواهد شد.
- گارانتی سفارشاتی که از نظر تعداد کسری دارند، به صورت تخفیف به نسبت تعداد کل خواهد بود.
برای دریافت فرم درخواست گارانتی اینجا کلیک کنید.