گارانتی

الف- موارد گارانتی:

  • خرابی برش اعم از کج و نا متقارن بودن، و برش بیش از حد معمول (حد معمول در دستورالعمل های طراحی ذکر شده)
  • کوچک شدن کار نهایی بیش از 5 میلیمتر نسبت به ابعاد ثبت شده در فرم سفارش.
  • تفاوت در رنگ چاپ نهایی بیش از 20% نسبت به فایل ارسالی یا نمونه رنگ پیوست در بیش از 20% از تعداد کل سفارش.
  • نوسان رنگ چاپ در بیش از 30% از تعداد کل سفارش.
  • وجود لکه های چاپی و خط و خش قابل رویت و پر رنگ روی بیش از 20% از کل سفارشات.
  • برفکی شدن یا حباب زدن بیش از 20% از کل تعداد سفارشات دارای روکش سلفون یا لمینیت.

 

ب- شرایط استفاده از گارانتی:

  • درخواست استفاده از گارانتی باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت یا تحویل سفارش اعلام شود.
  • در طراحی سفارش کلیه نکات مندرج در دستورالعمل های طراحی رعایت شده باشد.
  • درخواست گارانتی ابتدا توسط کارشناس گارانتی آسان چاپ، بررسی و نتیجه حداکثر تا 2 روز کاری اعلام خواهد شد.
  • در صورتی که سفارش چاپی معیوب و غیر قابل استفاده باشد، دقیقاً همان فایل ارسالی قبلی، مجدداً تجدید چاپ خواهد شد.
  • در صورت لزوم 70% از تعداد کل سفارش برگشت داده شود. (تحویل کلیه سفارشات در محل چاپخانه بوده و مسئولیت پیگیری و هزینه ارسال از مبدا تا محل آسان بر عهده سفارش دهنده خواهد بود.)

 

ج- مواردی که مشمول گارانتی نمی شود:

  • سفارشات چاپی که نکات مندرج در دستورالعمل های طراحی در آن رعایت نشده باشد.
  • کیفیت چاپ سفارشات با زمینه تمپلات اعم از آبی، سورمه ای، بنفش، قهوه ای، زرشکی، آلبالویی و مشکی.
  • درخواست هایی که پس از 3 روز کاری اعلام شوند.
  • خرابی کار ناشی از حمل در مسیر ارسال اعم از پیک و باربری.
  • وجود لکه و نقطه های ریز ناشی از چاپ، روی کار چاپی بزرگتر از ابعاد کارت ویزیت.
  • تاخیر در زمان تحویل.

 

د- نحوه اعمال گارانتی:

  • سفارشاتی که به علت خرابی برش، کاغذ، چاپ، سلفون و لمینیت قابل اصلاح یا استفاده نیستند، به صورت رایگان مجددا چاپ و تحویل خواهد شد.
  • سفارشات قابل اصلاح، رفع عیب و مجدداً ارسال خواهد شد.
  • گارانتی سفارشاتی که از نظر تعداد کسری دارند، به صورت تخفیف به نسبت تعداد کل خواهد بود.

 


برای دریافت فرم درخواست گارانتی اینجا کلیک کنید.